32.my little gallery!

Hej! przez cały tydzień byłam chora i miałam masę czasu,  we wtorek przyszły spinacze wiec powiesiłam na ścianie zdjęcia, miałam wątpliwości czy wydrukowane będą wygladały dobrze ale ostatecznie jestem bardzo zadowolona.w związku taka iloscią czasu postanowiłam pobawić się trochę rysunkami , które nieudolnie próbują naśladowć projekty jakkolwiek związane z modą.
-Podobają Ci się ?-zapytałam podsuwając prace mamie.
-Wiesz? one są ładne, ale... nierealne, kto np. ma takie nogi?
-ja !(mama zwija sie ze śmiechu) na moich rysunkach!

                                                                <3
W szkole mamy masę pracy związanej zarówno z teatrem jak i nauką.Niedługo wystawiamy spektakl na przeglądzie, to bedzie coś na kształt "Romea i Julii" Julia bedzie ubrana w sukienkę mojego projektu <3 już nie mogę się doczekać :)
















0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Blogger news

Blogroll

About