35. Summer!

hej! Tak jak większość z was doczekałam się tego upragnionego dnia jakim był koniec roku czyli początek wakacji. W związku z dużą ilością wolnego czasu jaką teraz dysponuje wiele się zmieniło.W trakcie roku chodziłam na zajęcia gdzie  uczyłam się szyć , ale teraz miałam czas żeby wyjąć swoją maszynę którą  dostałam w tamte wakacje. Jest bardzo prosta w obsłudze więc mam nadzieję ,że w czasie wakacji dodam więcej postów DIY lub swoich własnych projektów.Tak jak zapowiadałam w poście 33! zastanawiam się nad wprowadzeniem na bloga kilku regularnych serii np. ze stylizacjami. dzisiaj kolejna zapowiedź ! zdjęcia : Toś z bloga Click!














1 komentarze:

  1. dziękuję za umieszczenie moich zdjęć ;)
    bardzo dobry post jak na początek postanowień wakacyjnych!

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

Blogroll

About