46. Happy Christmas !



hej wszystkim!  Wesołych  Świąt !wracam po długiej przerwie ze świątecznym postem w którym pokaże wam moje dzieło : spódnice z koła.Na początku wydawało mi się , że to prosta sprawa lecz potem okazało się że tak szybko jej nie skończę .Najpierw rysowałam wykrój,kroiłam, prasowałam wszystko trzeba było przyszpilić i zszyć równo potem suwak i guzik i nie obeszło się też bez skracania chyba ze 3 razy. Ale mimo wszystko udało się i spódnica stała się częścią mojego wigilijnego outfitu razem z crop topem z reserved z popularnej ostatnio pianki scuba inaczej neoprenu z którego również mam plan coś uszyć. Plan był tak żeby napisać wcześniej z 2 dni przed świętami pochwalić się świątecznym nastrojem w pokoju i zapowiedzieć ten post ,ale cóż tak wyszło. może to nawet dobrze, chwalę się więc prezentami i choinką  a wam życzę dużo szczęścia przez te ostatnie dni Świąt ale też  potem oraz spełnienia wszystkich marzeń i wszystkiego czego sobie życzycie, i udanego Sylwestra!!!






























3 komentarze:

  1. Jeszcze raz Ci to powiem!
    Ta spódnica jest przepiękna! <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna spódnica :) ale tak na przyszłość nie pisze się "Happy Christmas"! Jeśli już to Happy Holidays albo Merry Christmas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dziękuję :* szczerze "Happy Christmas" było zamierzone, chodziło mi o Szczęśliwe święta, mam nadzieję że rozumiesz, miało być nie mainstream'owo.

      Usuń

 

Blogger news

Blogroll

About